Burmistrz Miasta Lubań ogłosił na początku marca 2025 roku wykaz nieruchomości, które przeznaczone są do sprzedaży w drodze przetargu. Informacja ta została upubliczniona zgodnie z przepisami o gospodarce nieruchomościami. Wykaz, a także odpowiednie zarządzenie, zostały wywieszone na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta. Mieszkańcy mogą zapoznać się z treścią dokumentów również w formie elektronicznej na stronie urzędowej.
W ramach przygotowań do sprzedaży, wykaz nieruchomości został opublikowany na mocy Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami. Zgodnie z ustawą, przedmiotem sprzedaży są nieruchomości stanowiące własność Gminy Miejskiej Lubań. Wywieszenie informacji w Urzędzie Miasta oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej jest zgodne z wymogami prawa, które nakładają na gminy obowiązek informowania społeczeństwa o planowanych działaniach dotyczących mienia publicznego.
Wydział Gospodarki Gruntami, Nieruchomościami i Rolnictwa zajmuje się prowadzeniem spraw związanych z nieruchomościami. O wszelkie szczegóły dotyczące przetargu oraz wykazu można pytać bezpośrednio w Urzędzie Miasta Lubań, gdzie dostępna jest również osoba odpowiedzialna za te sprawy. Mieszkańcy zainteresowani zakupem nieruchomości powinni zapoznać się z informacjami zawartymi w wydanym komunikacie oraz skontaktować się z urzędnikami, aby uzyskać dodatkowe wyjaśnienia i instrukcje dotyczące procedury przetargowej.
Źródło: Urząd Miasta Lubań
Oceń: Oferta sprzedaży nieruchomości Gminy Miejskiej Lubań
Zobacz Także