Burmistrz Miasta Lubań ogłasza nabór do bazy danych kandydatów na członków Rad Nadzorczych spółek, w których gmina posiada udziały oraz akcje. Wymagania, które muszą spełniać zgłaszane osoby, obejmują wykształcenie wyższe oraz pięcioletni staż pracy. Dokładne zasady oraz dokumenty, jakie należy złożyć, zostały szczegółowo opisane w ogłoszeniu.
Przede wszystkim, kandydaci muszą dysponować wykształceniem wyższym z zakresu ekonomii, prawa lub innej specjalistycznej dziedziny. Dodatkowo, konieczne jest posiadanie co najmniej pięcioletniego stażu pracy, potwierdzonego odpowiednimi dokumentami. Osoby zainteresowane muszą również wykazać, że nie są obciążone zakazami pełnienia funkcji członka rady nadzorczej, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wymagane dokumenty do aplikacji obejmują m.in. list motywacyjny, kwestionariusz osobowy oraz odpowiednie odpisy dyplomów i dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Zgłoszenia trzeba składać w zamkniętej kopercie lub wysłać pocztą do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Lubań do dnia 10 czerwca 2025 roku. Po upływie tego terminu nabór będzie prowadzony na zasadach ciągłych, a zgłoszenia będą weryfikowane pod kątem wymogów formalnych.
Źródło: Urząd Miasta Lubań
Oceń: Nabór kandydatów do Rad Nadzorczych spółek w Lubań
Zobacz Także