Burmistrz Miasta Lubań ogłosił sprzedaż nieruchomości w drodze przetargu, co zostało formalnie zapisane w zarządzeniu z dnia 30 października 2024 roku. Informacje na temat przeznaczonych do sprzedaży nieruchomości można znaleźć na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta Lubań. Zarządzenie będzie wywieszone przez okres 21 dni, a także dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej. Zainteresowane osoby mają możliwość skontaktowania się z odpowiednią osobą w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Wszystkie szczegóły dotyczące przetargu oraz wykaz nieruchomości czekają na mieszkańców Lublina na tablicy ogłoszeń przy ulicy 7 Dywizji 14. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ogłoszenie zostanie zawieszone na okres 21 dni, co daje czas na zapoznanie się z warunkami sprzedaży oraz podjęcie decyzji ewentualnych nabywców.
Przetarg odbywa się w oparciu o zapisy zawarte w art. 35 ust. 1 i 2 Ustawy o gospodarce nieruchomościami. Mieszkańcy mogą zasięgnąć informacji w sprawie przebiegu sprzedaży nieruchomości, kontaktując się z Elżbietą Browarczyk, Inspektor Wydziału Gospodarki Gruntami, Nieruchomościami i Rolnictwa, dostępną pod numerem telefonu 75 64 64 421. Zachęcamy wszystkich zainteresowanych do śledzenia informacji i skorzystania z tej okazji.
Źródło: Urząd Miasta Lubań
Oceń: Nieruchomości do sprzedaży w Lublinie – przetarg ogłoszony przez burmistrza
Zobacz Także